Tuesday, January 31, 2017

Jaat Jat Jatt Whatsapp Status In Hindi

Jaat Jat Jatt Whatsapp Status In Hindi
#1.
लोहा टाटा का,
जूता बाटा का,
छोरा जाटा का,
दुनिया में मशहूर है..!!जाट!!


#2.
घर अधूरा खाट बिना,
तराजू अधूरा बाट बिना,
राजा अधूरा ठाठ बिना,
देश अधूरा जाट बिना..!!जाट!!


#3.
जो मचछर से डर जाता है,उसका खून भी लाल होता है।
जो शेर से लड जाता है, उसका खून भी लाल होता है।
लेिकन एक अजब खून का जलवा तो गजब ठाट का होता है।
जो मौत को भी ललकारे वो खून जाट का होता है


#4.
वो जाट ही क्या,
जिसकी जिदंगी मे ठाठ नही।
और डूब के मरज्या वा छोरी,
जिसकी जिदंगी में जाट नही
.



#5.
गूंजता रहेगा सदियों तक,
ऐसा आगाज लिख देंगे।
लहू के हर कतरे से,
जाट एकता जिंदाबाद लिख देंगे



#6.
झूठ नहीं थे जाट लुटेरे
जो तारीख के पाठां मैं,
लूटण खातिर ताकत चाहिए
जो थी बस जाटां मैं..........
सोमनाथ के मन्दिर का
सब धरा ढका उघाड़ लेग्या,
मोहम्मद गजनी लूट मचा कै
सारा सोदा पाड़ लेग्या ।
हीरे पन्ने कणी-मणी चन्दन के
किवाड़ लेग्या,
सब सामान लाद के चाल्या
सत्राह सौ ऊंट लिए,
कोए भी नां बोल सका
सबके गोडे टूट लिए ।
रस्ते मैं सिंध के जाटां नै
ज्यादातर धन लूट लिए ।
मोहम्मद गजनी आया था
एक जाटां की आँटां मैं.....॥1॥

व्रज का योद्धा जाट गोकुला
औरंगजेब नै मार दिया,
सीकरी का महल किला
जाटां नै उजाड़ दिया।
ताजमहल मैं लूट मचाई
सारा गुस्सा तार दिया,
राजाराम जाट नै लड़कै
दिल्ली की गद्दी हिला दई।
औरंगजेब की मरोड़ तोड़ कै
माटी के म्हां मिला दई।
कब्र खोद अकबर की
हड्डी चिता बणा कै जला दई।
एक चूड़ामण नै
मुगलां की लई खाल तार सांटां तैं....॥2॥

भरतपुर के सूरजमल को
मुगलां नै धोखे तैं मारा,
उसका बेटा होया जवाहरसिंह
लालकिले पै जा ललकारा।
लालकिला जीत लिया
लूट लिया माल सारा।
धोखा पट्टी सीखी नहीं
जंग में पछाड़ ल्याए,
मुगलां का सिंहासन
जाट दिल्ली तैं उखाड़ ल्याए।
साथ मैं नजराना और
किले के किवाड़ ल्याए,
देशभक्ति का खून बहै
इन जाटां की गांठां मैं.....॥3॥

जाते-जाते सिकन्दर को
करा भगोड़ा जाटां नैं,
मुगल और अंग्रेजों को
नां बिल्कुल छोड़ा जाटां नैं।
कलानौर की बौर काढ़ दी
कोला तोड़ा जाटां नैं,
जलालत की जिन्दगानी,
नहीं गंवारा जाटां नैं।
जिसनै न्योंदा घाल्या
राख्या नहीं उधारा जाटां नैं।
पृथ्वीराज का कातिल
मोहम्मद गौरी मारा जाटां नैं।
कहै दुनियां के,
थारै कमी नहीं ठाठां मैं.....॥4॥

External Links -

No comments:

Post a Comment